7 Aralık 2014 Pazar

Leaque of legends Login failed for an unknown [ÇÖZÜM

Çözüm 1 :

Adım 1 : PC'mizin Proxy(DNS) ayarlarını değiştiriyoruz.Belli bir DNS ayarı vermicem bu program sayesinde kendisi en güncel DNS ayarını otomatik olarak her açıp kapadığımızda yapıyor.

http://ultrasurf.us/

Çözüm 2 :

Adım 1 : Antivirüs ve Windows güvenlik Duvarını oyuna girerken devre dışı yaparak girin.

Adım 2 : Oyuna girerken 3.nesil(MSN , Torrent vb.) programları kapatarak giriniz.

Çözüm 3 :

Adım 1 : IE8'i(İnternet Explorer 8) indirip kuruyoruz.

Adım 2 : Modemimizi veya internet bağlantımızı keserek şu ayarları yapıyoruz.

Adım 3 : Internet Explorer 8 Tools(Araçlar) --> Internet Options(İnternet ayarları) --> Connections(Bağlantılar) --> LAN Settings(Lan ayarları)

Ordaki Otomatik ayarla yazısınıdaki TİK i kaldırıyoruz ve tamama basıyoruz.Kapatıyoruz İE8'i.

Adım 4 : Internet Explorer 8 Tools(Araçlar) --> Internet Options(İnternet ayarları) -->Advanced(Gelişmiş) --> Reset/Restore Defaults (Sıfırla/Fabrika ayarları)

Diyip kapatıyoruz.

Çözüm 4 :

Adım 1 : PC'mizin Tarih/Saatini değiştiriyoruz.

Ayar 1 : Öncelikle geri veya ileri bir Tarih/Saat'e ayarlıyoruz.PC'imize ''RESET'' atıyoruz.

Ayar 2 : Daha sonra açıldğında yeniden otomatik yap diyoruz veya kendimiz ayarlıyoruz ''GÜNCEL'' olana.

DİP Not : Hepsi ayrı ayrı çözümlerdir.Aynı anda değil tek tek yapınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder